افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

هسته‌ی ۱۸ نفری تبلغ و جلب و جذب داعش در فاریاب بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری رشد، در خبرنامه آمده است که در این عملیات اعضای هسته‌ی گروه داعش شیخ عبدالحق، حسیب‌الله، سید عبدالعزیز فرزند محمد یوسف، عبدالبصیر فرزند حفیظ الله، سخی محمد فرزند آغا محمد و بشیر احمد فرزند آغا رحیم، بازداشت شدند.

ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه ای می گوید که نیروهای قطعات خاص این ریاست ملی در عملیاتی طرح‌ریزی شده، یک هسته‌ی ۱۸ نفرى تبلیغ و جلب و جذب گروه داعش را در ولایت فاریاب بازداشت نمودند.

به گزارش خبرگزاری رشد، در خبرنامه آمده است که در این عملیات اعضای هسته‌ی گروه داعش شیخ عبدالحق، حسیب‌الله، سید عبدالعزیز فرزند محمد یوسف، عبدالبصیر فرزند حفیظ الله، سخی محمد فرزند آغا محمد و بشیر احمد فرزند آغا رحیم، بازداشت شدند. این هسته مسئولیت تبلیغ و دعوت به جهاد را بر عهده داشتند و‌ اعضای تبلیغی را به سایر ولایات افغانستان جهت دعوت مردم به گروه داعش ارسال می‌کردند.

همچنین این هسته مردم را تشویق به تحرکات تروریستی و جرایم سازمان‌یافته می‌کردند و‌ در اعمالی مانند اختطاف و ترور شهروندان ملکی، کارمندان دولتی و تاجران، باج‌گیری، جلب و جذب و استخدام در گروه داعش در ولایت فاریاب سهم فعال داشتند.

نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی، بعد از تثبیت و شناسایی‌، اقدام به بازداشت این هسته‌ی نمود.

ریاست عمومی امنیت ملی به شهروندان افغانستان این اطمینان را می‌دهد که هسته‌های گروه‌های تروریستی شناسایی شده‌اند و هیچ هسته‌ و گروه تروریستی از تیررس نیروهای عملیاتی و قطعات رزمی این ریاست مصئون نیست. هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه عزم و اراده‌ی این ریاست در برخورد با گروه‌های تروریستی باشد.

 

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن