افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

هشدارعبدالله به شواری وزیران

داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی که رهبری نشست شورای وزیران را نیز برعهده دارد، هشدار می‌دهد که در برابر وزیرانی که پس از این در شورای وزیران حضور نمی‌یابند و یا هم فیصله‌های این شورا را نادیده بگیرند، تحمل نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رشد، در نشست دیروز دوشنبه شورای وزیران از هشدارهای رییس اجرایی برمیاید که نشست‌های پیشین شورای وزیران، کارایی چندانی نداشته و حتا وزیران به فیصله‌های این شورا پابند نبوده اند.

داکترعبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در میان سخنان امروزش گفت: “بعضی مقامات استند که بنابر فرصت‌های مساعد شده، تصامیم و اجرای فیصله‌های نشست وزیران را نادیده می‌گیرند.”

تمامی راه‌های منتهی به قصر سپیدار و ریاست جمهوری به روی مردم بسته است و معترضان هم با خیمه‌های اعتراض‌شان تقریبن در بسیاری بخش‌های کابل حضور دارند، در سوی دیگر ریاست جمهوریهم از هر راه ممکن تلاش دارد تا معترضان را زیرفشار قرار دهد.

اما داکترعبدالله می‌گوید که حکومت در انجام وظیفه‌اش کوتاهی کرده و مردم حق دارند اعتراض کنند. او در ادامه نشست امروزی گفت: “در انجام خدمت به مردم که مستحق استند، ما نتوانستیم. تامین امنیت مردم، مسوولیت و وظیفه ماست.”

او در ادامه افزود که بحث‌های که از سوی ولسی جرگه صورت گرفته کمک می‌کند که ما به چالش‌های بحران موجود توجه کنیم و آنرا حل بتانیم. رییس اجرایی وضعیت کشور را حساس دانسته و از تمام مردم افغانستان می‌خواهد که باید متحد و یک پارچه باشند.

این روزها رویا رویی معترضان و حکومت به یک بحث کلان و جنجالی در کشور بدل شده است که حتا روی زندگی عادی مردم تاثیر منفی گذاشته است، این رویا رویی پیش از این میان رییس جمهور و داکترعبدالله پیشینه داشته است.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن