افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

هشدار تازه صالح به داکتران

به گزارش خبرگزاری رشد، در این گزارش که امروز (دوشنبه، ۱۷ قوس) به نشر رسیده‌است، گفته شده که در پیوند به ترور یک دادستان در حوزه پنجم امنیتی شهر کابل، سه نفر بازداشت شده‌است.

گزارش جلسه شش‌ونیم صبح می‌گوید که از آغاز این جلسات تا کنون ۳۰۰ نیروی پولیس که به خاطر محافظت از تاسیسات تجارتی گماشته شده‌بود، به وظایف اصلی‌شان بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری رشد، در این گزارش که امروز (دوشنبه، ۱۷ قوس) به نشر رسیده‌است، گفته شده که در پیوند به ترور یک دادستان در حوزه پنجم امنیتی شهر کابل، سه نفر بازداشت شده‌است.

این گزارش می‌افزاید که رئیس‌جمهور غنی هدایت داده تا روی مسئله امنیت دادستان‌ها به گونه جدی بحث صورت گیرد و تا یک هفته دیگر روی طرح آن با امنیت ملی و دادستانی کار خواهد شد.

همچنان بر بنیاد گزارش شش‌ونیم، ریاست امنیت ملی یکی از افراد شبکه حقانی را در ترور کارمندان دولتی در ولایت خوست دست داشت، بازداشت کرده‌است.

گفته شده که فرد بازداشت شده به اسم نصرالدین، عضوی گروهی است که پس از توافق‌نامه دوحه مسئولیت گرفته تا فضا را برای کارمندان دولتی تنگ سازند.

گزارش شش‌ونیم علاوه کرده، از راننده لودر که مورد لت و کوب یکی از غاصبان قرار گرفته بود، دلجویی شده و مورد مکافات مادی و معنوی قرار گرفته‌است و شخص متهم در بازداشت است تا تاوان خسارات وارده به لودر را پرداخت کند.

گزارش می‌افزاید، تاکنون بر اساس فیصله‌های جلسات شش‌ونیم صبح، ۳۰۰ نیروی پولیس که قبلا به خاطر محافظت از تاسیسات تجارتی گماشته شده‌بود، به وظایف اصلی‌شان برگشته‌اند.

همچنان بیان شده که پولیس حوزه شانزدهم و هشتم در هماهنگی سریع، توانستند از سرقت یک عراده موتر جلوگیری کنند.

در جلسه شش‌ونیم صبح تاکید شده که پس از این داکتران نمی‌توانند در لوحه‌های معاینه‌خانه‌ها، کلینیک‌ها و شفاخانه‌های خود از تصاویر اعضای بدن انسان استفاده کنند.

در این مورد گفته‌شده که آن‌ها می‌توانند در لوحه‌های خود نام امراض یا معاینه‌خانه، کلینیک و شفاخانه که در آن کار می‌کنند را بنویسند و استفاده از تصاویر اعضای بدن انسان، توهین به کرامت انسانی است.

بر اساس این گزارش، سرک «باغ علی مردان» دو باره غصب شده و این‌بار بدون مذاکره با غاصبان اقدام به پاک‌سازی این سرک خواهد شد.

این در حالی است که بندش سرک‌ها و پیاده‌روهای شهر کابل، یکی از چالش‌های عمده شهریان پایتخت محسوب می‌شود و انتقادهای زیاد مردم را به دنبال داشته‌اند.

لینک کوتاه

https://www.roushd.news/p11r
برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن