برگزیده های سایتتیتر یکجهان

هشدار تازه نخست وزیر هند/ تروریست هرجا باشد به آن حمله می کنیم

نرندرا مودی؛ نخست وزیر هند می گوید که مراکز تروریستی را در هرکجای منطقه که باشد مورد هدف حمله نظامی قرار می‌دهیم.

نرندرا مودی نخست وزیر هند اعلام کرده که تمامی مراکز تروریستی در منطقه که برای کشورش تهدید باشد را مورد حمله نظامی قرار می‌دهد.

آقای مودی روز گذشته تاکید کرد که راه سیاسی برای ختم فعالیت‌های تروریستی نتیجه نداده و هند آماده است در برابر هرگونه تهدید عملی اقدام کند.

او خاطر نشان کرده نیروهای هندی بر مراکز اصلی تروریستی حملا دیگری را نیز انجام می‌دهند و در هرچایی که پناه‌گاه‌های تروریستی باشد در امان نخواهند بود.

مودی با اشاره به حملات هوایی بر پاکستان و آزادی یک خلبان هندی توسط پاکستان گفته که این یک تمرین نظامی بود و کار اصلی تا هنوز باقی مانده است.

او تاکید کرده که دولت هند تمامی تهدیدها علیه این کشور را نابود خواهد کرد.

گفتنی است که تنش میان هند و پاکستان پس از حمله تروریستی بر سربازان هندی در منطقه کشمیر که مسوولیت آن را گروه تروریستی جیش محمد بر عهده گفت، افزایش یافته است.

پس از این حمله، هواپیماهای جنگی هند به تاریخ ۲۵  فبروری مراکز جیش محمد را در پاکستان بمباران کردند.

دولت هند اعلام کرد که در این حملات ۳۵۰ عضو جیش محمد کشته شده اند.

در نتیجه افزایش تنش میان هند و پاکستان در دو هفته اخیر، یک جنگنده هندی و یک جنگنده پاکستانی در سرحد میان حریم فضایی دوکشور توسط دو طرف سرنگون شده و همچنین در نتیجه حملات توپخانه‌ای دوطرف هم چندین نفر در دو طرف سر حد مشترک، کشته شده اند.

همچنین، رسانه‌های هندی روز گذشته خبر کشته شدن مسعود اظهر رهبر جیش محمد را اعلام کردند.

رسانه‌های هندی به نقل از مقام‌های استخباراتی این کشور گفتند که مسعود اظهر در حملات هوایی هند زخمی شده بود و دو روز پیش در شفاخانه نظامی سینای پاکستان، جان باخته است.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن