برگزیده های سایتتیتر یکجهان

همه چیز در مورد آمریکا

آمریکا کشوری بزرگ که در قلب خودش شهر های بی نظیر لس آنجلس، لاس وگاس،شیگاگو، نیویورک و بوستون رو جای داده که هر کدوم از این شهر ها آمیزه ای از میلیون ها فرهنگ و نژاد متفاوت از سراسر دنیا هستند.

کشور پهناوری که در تمام دنیا به عنوان به ابر قدرت شناخته میشود و مسلما برای شروع یک تجربه  منحصر به فرد و مهیج یک انتخاب خوب و شگفت انگیز به حساب می آید.

افراد زیادی از ملیت ها و کشور های مختلف هر ساله برای دیدن ایالت های مختلف آمریکا به این کشور سفر می کنند. اما باید بدانید اوج زیبایی ها و دیدنی های آمریکا دقیقا در روستا ها و خارج شهر اون نمایان میشه و اونجاست که می توانید طبیعت خارق العاده و شگفت انگیز این سرزمین را به چشم ببینید.

در  ایالت ها و شهر های مختلف آمریکا، زیباترین، سرگرم کننده ترین و با شکوه ترین تفریحات و جاذبه های دنیا وجود داره فقط کافیه قدم به این سرزمین بزرگ بذارید و مسیرتون رو به سمت دنیایی متفاوت از دیدنی ها تغییر بدهید.

مجسمه آزادی

مسجمه آزادی

شاید اولین چیزی که در مورد آمریکا دیده باشید، تصویری از مجسمه معروف و بزرگی از یک زنه که مشعلی فروزان رو با دست راستش بالا گرفته و به عنوان نماد این کشور شناخته میشه. مجسمه ای که نام رسمی اون آزادی روشنگر جهانه و به عنوان نماد آزادی در سراسر دنیا شناخته میشه.

طبق تحقیقات، این مجسمه در سال ۱۸۸۶ از طرف فرانسه به ایالات متحده هدیه داده شد و در منطقه منهتن نیویورک نصب شد. دیدن این مجسمه در کنار بازدید از قسمت تاج مجسمه آزادی می تواند یکی از شگفت انگیز ترین تجربه های سفر تان به آمریکا را رقم بزند.

پارک ملی یلو استون (Yellowstone National Park)

پارک ملی یلو استون

پارک ملی یلو استون یا سنگ زرد، یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین مقاصد آمریکاست و در کنار اینکه جای بی نظیری برای پیک نیک و تفریح به حساب می آید، به عنوان قدیمی ترین و اولین پارک ملی امریکا و در واقع اولین پارک ملی که در سراسر دنیا به وجود آمد شناخته میشود که در داخل آن یکی از بزرگ ترین چشمه های آب گرم امریکا و سومین چشمه بزرگ در تمام دنیا وجود داره.

چشمه آب گرم یلو استون

این پارک بیش از ۳ میلیون بازدید کننده در سال دارد.

کوه Rushmore

کوه راشمور

شاید یکی از بی نظیر ترین نقاط آمریکا یاد بود ملی داکوتای جنوبی در کوه راشمور باشه که در اوایل قرن بیستم ساخته شد و چهره چهار رئیس جمهور پیشین آمریکا را که به طرز شگفت انگیزی روی سنگ حک شدند، نشون میدهد. چهره های بزرگی از توماس جفرسون، جورج واشنگتن، آبراهام لینکلن و تئودور روزولت که چشم انداز جالبی رو در کوه های جنوب داکوتا به وجود آورده.

پارک ملی گرند کانیون

پارک ملی گرند کانیون

دره شگفت انگیزی در ایالت آریزونای آمریکا که از عمیق ترین دره های دنیا به حساب می آید و به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی دنیا شناخته میشود. دره ای با دیواره های رنگارنگ که طی هزاران سال به این شکل در آمده و در لیست عجایب هفت گانه طبیعی دنیا قرار گرفته است.

خرید در آمریکا

مرکز خرید Grove

باید بدانید هر کدام از ایالت های دبی با مراکز خرید بزرگ و منحصر به فردش، میتواند برای شما یک مقصد بی نظیر برای خرید کردن به حساب بیاید ولی طبق تحقیقاتی که انجام شده است، بهترین ایالت هایی که برای یک خرید لوکس مناسب هستند، نیویورک، لس آنجلس، شیگاگو، سان فرانسیسکو و کالیفرنیا هستند.

تفریحات مخصوص کودکان

کشور آمریکا آنقدر بزرگ و مجهزه که برای همه سن و همه قشری تفریح و سرگرمی دارد و پر از مراکز تفریح و بازی مخصوص بچه هاست. فقط کافیه نوع علاقه تان را به تفریح رو مشخص کنید! اما یکی از معروف ترین جاذبه های آمریکا برای همه بچه های دنیا دیزنی لند است.

پارک دیزنی لند

دیزنی لند

حتما اسم این سرزمین بی نظیر برای تفریح را، بار ها و در کشور های مختلف شنیدید؛ اما اولین دیزنی لندی که در تمام دنیا ساخته شد در سال ۱۹۵۵ و در شهر کالیفرنیا بود. جایی که همه شخصیت های دوست داشتنی انیمیشن ها و کارتون های معروف والت دیزنی زنده میشوند و همه افراد از پیر و جوان و کوچک و بزرگ از فضای بی نظیر و خارق العاده آن لذت میبرند. یکی از شاد ترین نقطه های دنیا که میتواند برای همه افراد با هر سلیقه ای جذاب باشد و برای بچه ها یکی از بهترین مقاصد دنیا به حساب بیاید.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن