اخبار کوتاهافغانستاناقتصادیبازسازی

همکاری ما با دولت و مردم افغانستان ادامه خواهد داشت

 

 

 

 
وزیر انکشاف بین المللی بریتانیا در دیدار با رییس جمهور غنی از تداوم همکاری های کشورش در عرصه های مختلف به ویژه در بخش انکشافی خبر داد.
به گزارش رشد؛ دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری با نشرخبرنامه ای گفته است که محمد اشرف غنی رییس جمهور با روری ستیوارت وزیر انکشاف بین‌المللی بریتانیا و هیئت همراه‌اش در ارگ دیدار کرد.
در این دیدار آقای ستیوارت در خصوص برنامه‌های انکشافی بریتانیا برای افغانستان به آقای غنی کشور معلومات ارائه کرد.
دراین دیدار هردو جانب پیرامون همکاری‌های منطقوی و موضوعات انکشافی، نشست بروکسل، انتخابات آیندۀ ولسی جرگه و شوراهای ولسوالی‌ها و نیز مشکلات مهاجرین افغان بحث و تبادل نظر کردند.
آقای ستیوارت بر تداوم همکاری‌های کشورش در زمینه‌های مختلف به‌ویژه برنامه‌های انکشافی با افغانستان، به رئیس جمهور کشور اطمینان داد.
وزیر انکشاف بین‌المللی بریتانیا با اشاره به‌برنامه‌های انکشافی رئیس جمهور غنی گفت، حکومت افغانستان در زمینه‌های اصلاحات، حقوق زنان، برنامه‌های انکشافی و توسعوی دستآوردهای قابل ملاحظۀ دارد.
آقای روری ستیوارت گفت، دولت بریتانیا آماده‌است که در نشست بروکسل از افغانستان حمایت کند، و کشورهای دیگر را نیز در این نشست برای حمایت از افغانستان تشویق خواهد کرد.
محمد اشرف غنی از کمک وهمکاری‌های بریتانیا در بخش‌های مختلف با افغانستان، همچنان از اعلام حمایت آن کشور از افغانستان در نشست قریب الوقوع بروکسل، قدردانی نمود

 

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن