اجتماعیبرگزیده های سایت

همکاری نیروهای پولیس با مردم ادامه خواهد داشت

بارش شدید باران و نبود کانالیزاسیون در شهر کابل، مشکلات زیادی برای شهروندان کابل خلق کرده است.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ به اساس هدایت سرپرست وزارت امور داخله، منسوبین قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی کابل و ریاست عمومی ضد حوادث و اطفائیه وزارت امور داخله ، به کمک شهروندان کابل شتافتند.

تاج محمد جاهد سرپرست وزارت امورداخله به قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی کابل و ریاست عمومی ضد حوادث و اطفائیه آن وزارت دستور داد تا در همآهنگی با نهاد های شهرداری کابل در حصه تخلیه آب های ایستاده، انتقال مریضان از شفاخانه ها و باشندگان آن عده از منازل مسکونی که از ناحیه ریزش باران دچار مشکلات جدی گردیده اند، همکاری همه جانبه نمایند.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله و لوی پاسوال عبدالرحمن رحیمی قوماندان زون ۱۰۱ آسمایی کابل که در ساحه حضور داشتند، پیرامون نحو کمک و رسیدگی به مشکلات مردم ناشی از ریزش باران های شدید و نبود کالیزاسیون، معلومات داده گفتند که پولیس کابل در همآهنگی با نهاد های شهرداری کابل و پولیس ضد حوادث و اطفائیه‌ی آن وزارت توانسته اند که شماری زیادی از اهالی نواحی چهارم و دهم شهر کابل را که دچار مشکل جدی رفت و آمد بودند، کمک و همکاری نمایند.

سخنگوی وزارت امور داخله افزود: همآنگونه که پولیس ملی کشور در جهت تامین امنیت و تنفیذ قانون در برابر کشور و جامعه مسئولیت دارد، نیز در شرایط دشوار آماده کمک و همکاری با مردم خود است.

وی تصریح کرد که بر اساس دستور سرپرست وزارت امور داخله، پروسه همکاری با مردم در آینده نیز ادامه خواهند یافت.

 

 

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن