برگزیده های سایت

وظیفۀ مسؤولان حوزۀ اول امنیتی شهر کابل به تعلیق در آمد

وزارت امور داخلۀ افغانستان به دنبال وقوع حملۀ مرگ‌‍بار انتحاری و مسلحانه در پایتخت کار مسوولان حوزۀ اول امنیتی شهر کابل را به تعویق انداخته‌است.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید وزیر داخله دستور داده تا کار مسؤولان حوزۀ اول امنیتی شهر کابل به تعلیق در آید.

آمر حوزه، مدیر جنایی و مدیر ضد تروریزم حوزۀ اول کارشان به تعلیق در آمده و قرار است در مورد این‌که آیا از طرف آنان سهل‌انگاری صورت گرفته یا خیر، تحقیق شود.

یک هیئت از سوی وزارت امور داخله تعیین گردیده تا از مسؤولان حوزۀ اول امنیتی کابل پرسش به عمل آید.

وزارت داخله پیش از این هشدار داده بود در هر نقطۀ افغانستان که حمله‌های سازمان‌سازمان‌یافتۀ تروریستی و جرایم جنایی صورت گیرد و مسؤولان حوزه‌ها و ولسوالی‌ها سهل‌انگاری‌شان در زمینه ثابت گردد، برکنار خواهند شد.

حدود سه‌هفته پیش نیز به دنبال یک انفجار که منجر به کشته و زخمی‌شدن بیش از ۱۰ غیر نظامی گردید، وظیفۀ امر حوزۀ یازدهم و چهارتن دیگر از مسؤولان این حوزه به تعلیق در آمده بود.

وظیفۀ آمر حوزۀ اول در حالی به تعلیق در می‌آید که دو روز پیش به دنبال یک حملۀ انتحاری و مسلحانه بالای ریاست محافظت از رجال برجسته در منطقۀ پل محمود خان شهر کابل، ۶۴ تن کشته و نزدیک به ۳۵۰ تن دیگر زخمی گردیدند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن