افغانستانبرگزیده های سایتتحلیلتیتر یک

چرا دولت جلوى تحریکات اصولی را نگرفت؟

چرا حکومت وحدت ملی و حامیان شان جلوى تحریکات و اعلام جنگ کمال ناصر را نگرفتند؟ این نشان دهنده بیکفایتى و ضعف حکومت نیست!؟ بلکه برنامه ریزه شده و میدان دادن به برهم زدن مجلس نمایندگان است که توسط شخص بد نام و شناخته شده اى بنام کمال ناصر یکى از وابستگان “سر قوماندان اعلى” خودکامه و خود خوانده عملى شد؟

جالب است که تا حال به خبر نگاران داخلى و خارجى اجازه داده نشده که با ناصر مصاحبه اى صورت گیرد؟

یا خبرنگاران با دستور ارگ، حاضر نیستند با شخص متعصب مشهور بنام کمال ناصر یکى از کوچى بچه ها پکتیا وال غلزایی، که عامل اصلى تنش و زد و خورد در پارلمان شده، مصاحبه نمایند؟

ناصر قبل از آمدن کرزى در مسکو دست فروشى میکرد، که به دعوت کرزى بکابل آمد، اما از تحصیل او اطلاعى در دست نیست، هیچ حرف نزده است، اما از گپ هایش معلوم میشود که از دانش عالى یا نسبى هم برخوردار نیست!

در یوتوپ افکار نظریات گنده و پوچ و توهین آمیز زیاد از او موجود است، که در تلویزیون های شمشاد، ژوندون با جمعی از دوستان خود مثل (یون، طاقت، زلاند، قانع و چند ناسونالیست افراطى دیگر) متداوم به سه ملیتىی بزرگ اصیلى این سرزمین فحاشى کردند و مهاجر خطاب کردند!؟ همه خارج از چوکات ادب و انسانیت است! پس غنى احمدزى با حمایت ناصر اصولى در صدد چه است؟

شواهد و ترکیب از تیم غنى احمدزى، نشاندهنده غلزایى سازى مطلق نهادهای دولتى به همکارى و نصب، جابجاىی افراد بیمار مثل خودش در مقام های عالى است که با انتقاد شدید نماینده مردم و جامعه مدنى و رسانه ها قرار گرفته است، بویژه درانی ها را هم خشمگین ساخته و فریب غنى غلزایى را نخورده و آگاهانه به کمال ناصر راى ندادند! کمال ناصر با بى ادبى و بى احترامى در ختم اعلام نتیجه رییس مجلس، به همه مخالفین توهین و فحاشى کرد، نزدیک بود آقاى نورى با چکش به فرقش بزند!؟

اما با فعل و انفعالات گسترده سیاسى، فرهنکى، ارتقاى دانش نظامى، اقتصادى… اگر انسانهای خردمند این کشور را مدیریت درست نکنند! منافع همه شهروندان این مرز و بوم مدنظر نگیرند!؟ جلوى رشد فساد پرور گرفته نشود!؟ سرزمین زیباى ما مرکز، جاهلیت، پایگاه تروریزم، یا لابرتوار تروریزم جهانى خواهم شد !؟ امیدواریم که چنین نشود!

رضا میهن جار

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن