افغانستانبرگزیده های سایتتحلیل

چرا دولت ولسوالی سنگین را تحویل تروریزم داد؟

سوال و پاسخ یک طالب با هارون  «سمرقندی»

هارون سمرقندی نوشت: گفته می شود ولسوالی سنگین هلمند در بدل پول به تروریستان واگذار گردیده و در حدود ۸۰ عراده وسایط به شمول تانک هاموی و رنجر به دشمن واگذار گردیده و نیروهای پیاده سالم خارج شده و هیچ گونه جنگی صورت نگرفته واگر جنگ می کردند، حتمن شماری از وسایط تخریب میشد و اگر عقب نشینی تاکتیکی می بود، باید نیروهای امنیتی همراه وسایط و وسایل خود از ساحه خارج می شدند و پس از خروج به خاطر پوشاندن خیانت شان قوای هوایی بازار ولسوالی را بمباران نموده که شماری از دوکان ها آتش گرفته و بعد ادعا کردند که گویا با تروریستان جنگ کرده اند ودر نتیجه گویا سبب تخریبات شده .

پینوشت: واقعن فرماندهان قول اردو ها که حالا به تاجران پول دار تبدیل شده اند بخشی از پول های دزدی آن ها برای تقویت تروریستان استفاده می شود و نمونه ها و مثال های از چنین فرماندهان وجود دارد .

یک طالب به نام جمال احمد مختار به هارون سمرقندی چنین نوشته است: او مزدور یهود یک ماه شب و روز بمباردمان بود و شما مزدوران یهود توانایی مقابله با مسلمین را ندارید در سنگین یک خانه، دوکان، بازار، سرک آباد نمانده و این یک عکس چهارای شهر سنگین است. و ان شاء الله همین روز بالای شهر و ولسوالی تان آمدنی است.

هارون «سمرقندی» درجوابش نوشته است:

دروغ نگو طالبک روسی خس دزد؛ این به خاطر پنهان ماندن معامله شما و مافیا داخل نیروهای مسلح دولتی شده و هیچ نشانه ای از جنگ نیست همه در بمباران نابود شده نه در جنگ دو طرف اول از پرت شدن پارچه ها ببین چون تو آدم نظامی نیستی این چیز ها را نمیدانی وبه همان خاطر دروغ گویی شما مانند خاک خشک که در دیوار نمیچسپد هیچگاهی مورد قبول نیست و اینقدر خسارات مالی را که در مردم سنگین رساندین دراین معامله جوابگوی آن کی است ؟

گزارشنامه افغانستان

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن