افغانستانبرگزیده های سایت

کارکرد پروژه ای ادارات دولتی؛ جوانان را مجبور به اعتیاد کرده

مشاور امور دینی ریاست اجرایی که امروز در همایش معینت جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ تحت نام “برخیز قیام نمائید، ملت را از مواد مخدر نجات دهید” صحبت می کرد، گفت: کارکرد پروژه ای ادارات دولتی جوانان را مجبور به اعتیاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ مولوی احمد نور واقف مشاور اموردینی ریاست اجرایی با انتقاد تند از کارکرد ادارات دولتی گفت که کارکرد پروژه ای اکثری ادارات دولتی جوانان را مجبور کرده که به مواد مخدر روی آورند.

وی از جوانان کشور خواست که منتظر ادارات دولتی نباشند و خود حرکت کنند.

آقای واقف تصریح کرد: بعضی از ادارات دولتی به وجه احسن وظایف خویش را انجام نمی دهند و معاملات و کارکرد پرژه ای را در قبال وظایف خویش دارند که خود فاجعه آور است.

مشاور امور دینی ریاست اجرایی جنگ جاری در کشور را از دیگر عوامل رو آوردن جوانان به مواد مخدر عنوان کرده گفت: امروز جنگ و مواد مخدر لازم و ملزم یکدیگر شده است.

وی ادامه داد: امروز حتی عبادتگاه های ما از دست معتادین به مواد مخدر مصئون نیست. هر روز کفش دزدیده می شود که شرم آور اند.

آقای واقف با بیان اینکه اعتیاد دشمن عزت، شرف و تعقل بشر است، افزود: چیزی که ضد اهداف خلقت انسان باشد حرام بوده و اعتیاد نیز با اهداف خلقت انسان سازگاری ندارد.

در همین حال سید کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ گفت: وظیفه جوانان کشور است که با یک قوت منسجم حرکت کرده و علیه پدیده شوم مواد مخدر مبارزه جدی کنند.

او خطاب به آن عده از جوانان کشور که حوصله اسلحه گرفتن را ندارند تا در صفوف ارتش رفته از خاک دفاع کنند گفت: بهترین جهاد دیگر مبارزه با مواد مخدر است که باید انجام بدهند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن