اجتماعیبرگزیده های سایت

کار بهسازی ۵۲ کوچه در منطقه ده دانا و سردار کابلی آغاز شد

کار بهسازی ۵۲ کوچه در منطقه ده دانا و سردار کابلی مربوط ناحیه هفتم، امروز دوشنبه با قطع نوار توسط محمد اسلم اکرمی سرپرست شهرداری کابل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ محفلی که به همین مناسبت تدویر یافته بود، سرپرست شهرداری کابل،‌ شماری از روسای مرکزی و نواحی شهرداری کابل، مسوولین برنامه انکشافی شهر کابل و اهالی منطقه اشتراک ورزیده بودند.

محمد اسلم اکرمی سرپرست شهرداری کابل گفت: “پروژه امروز در گذر نوآباد ده‌دانا و بهسازی سرک سردار کابل در ناحیه هفتم شهر کابل است و امیدوارم کار آن هرچه زودتر و به گونه بهتر تمام شود تا مردم این نواحی از آن بهره برداری کنند”.

وی افزود که در این پروژه، ۵۲ سرک و کوچه‌های کوچک و بزرگ کانکریت ریزی خواهد شد و ۵۵ پلچک نیز در مسیر این سرک‌ها ساخته می شود.

به گفته آقای اکرمی،‌ طول این سرک ها ۱۲٫۲ کیلومتر و طول آب‌روهای این سرک‌ها نیز ۱۲٫۵ کیلومتر می باشد.

وی تصریح کرد: بودجه این پروژه ۱٫۱ میلیون دالر امریکایی است و با آغاز آن ۳۵۶۳۱ روز کاری ایجاد می‌شود و افراد بیکار زیادی صاحب کار خواهند شد.

سرپرست شهرداری کابل علاوه کرد: “در مجموع پروژه‌هایی را که ما امسال آغاز کرده ایم،‌ زمینه کار را برای افراد خیلی زیادی فراهم می کند.‌ با آغاز این پروژه‌ها بیش از ۷۰۰ هزار روز کاری ایجاد می‌شود و برای افرادی که در شهرکابل بیکار هستند، کار ایجاد می کنیم”.

آقای اکرمی تصریح کرد: شهرداری کابل طی چند سال گذشته تلاش کرده تا پروژه هایش را با مشارکت مردم به پیش ببرد و سال ۱۳۹۵ نیز برای تغییر چهره شهر کابل،‌ سال استثنایی خواهد بود.

به گفته وی،‌ با تطبیق این پروژه،‌ در وضعیف زندگی مردم این ساحه تغییرات مثبتی به وجود خواهد آمد و شهروندان کابل استفاده خوبی از این پروژه ها خواهند کرد.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن