اجتماعیاقتصادیبازسازی

کار ساخت ۷ شبکه‌ی آب‌رسانی در ننگرهار آغاز شد

ریاست احیا و انکشاف دهات ولایت ننگرهار، کار ۷ پروژه‌ی آب‌رسانی را که از سوی وزارت احیا و انکشاف دهات منظور شده است، به شوراهای انکشافی سپرد. کار ساخت این شبکه‌های آب‌رسانی، به زودی آغاز می‌شود.
به گزارش رشد، انجنیر مجیب‌الرحمان ضیا، رییس احیا و انکشاف دهات ولایت ننگرهار می‌گوید که هزینه‌ی مجموعی این پروژه‌ها، ۱۹میلیون و ۹۵۶هزار و ۳۷۸افغانی است. با تطبیق این پروژه‌ها، برای نزدیک به ۲هزار خانواده در روستاهای انارخیل، مترانی، جبی‌غوندی، وچ‌غالی و شیخان ولسوالی کوت و روستای حاجیان ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار، آب آشامیدنی صحی فراهم می‌شود. این پروژه‌ها، با شوراهای محلی روستاهای یادشده قرارداد شده‌اند.
آقای ضیا گفت: «از شوراها می‌خواهم که برابر با نقشه و دیزاین، پروژه‌ها را تطبیق کنند و در صورت بروز مشکل تخنیکی، از انجنیران ریاست احیا و انکشاف دهات ننگرهار کمک بخواهند، اما اگر پروژه‌ها مطابق نقشه و دیزاین تطبیق نشدند، با شوراها برخورد قانونی و جدی می‌شود.»
او گفت: «خدمات رساندن آب آشامیدنی صحی برای روستاییان است و اعضای شورا نمی‌توانند به خاطر خواهش‌های خود، برای صدها خانواده مشکل بسازند، اگر کدام یک از شوراها، کار درست نکند، با واکنش جدی روستاییان و دولت مواجه خواهد شد.»

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن