اجتماعیبرگزیده های سایتتیتر یک

کرونا:۶۶ ابتلا و ۶ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در افغانستان

به گزارش خبرگزاری رشد، این وزارت اضافه کرد، در 24 ساعت گذشته شش بیمار کرونا جان باختند و 27 بیمار دیگر بهبود یافتند که شمار مجموع جان‌باختگان کرونا در این کشور به یک هزار و 605 و بهبودیافتگان به 35 هزار و 63 نفر رسیده است.

وزارت صحت عامه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ مورد مثبت مبتلا به کرونا در کشور ثبت شده است که با ثبت این موارد شمار مجموع مبتلایان به ۴۳ هزار و ۳۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رشد، این وزارت اضافه کرد، در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار کرونا جان باختند و ۲۷ بیمار دیگر بهبود یافتند که شمار مجموع جان‌باختگان کرونا در این کشور به یک هزار و ۶۰۵ و بهبودیافتگان به ۳۵ هزار و ۶۳ نفر رسیده است.

از سوی دیگر، با وجود که وزارت صحت عامه از احتمال موج دوم کرونا در فصل سرما هشدار داده است اما مکاتب و دانشگاه‌ها در این کشور باز اند.

شایان ذکر است که وزارت صحت عامه افغانستان به تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۰ اعلام کرده بود، براساس فیصله کابینه پس از این پوشیدن ماسک در ادارات دولتی و شفاخانه‌های کشور اجباری می‌باشد.

همچنان این وزارت از شهروندان خواسته به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا از سفرهای غیرضروری به کشورهای ایران و پاکستان خودداری کنند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن