افغانستانتیتر یک

کشته شدن پنج نفر از نزدیکان یک عضو پیشین مجلس نمایندگان توسط نیروهای طالبان

بستگان حبیب‌الرحمان افغان، نماینده‌ی پیشین کوچی‌ها در مجلس نمایندگان می‌گویند، پنج نفر از نزدیکان او در ولایت کاپیسا توسط نیروهای طالبان کشته شده‌اند.

یکی از اعضای خانواده‌ی آقای افغان که خواست هویت‌اش فاش نشود، به روزنامه اطلاعات روز گفته است که این حادثه شب گذشته (یک‌شنبه، ۲۴ دلو) در مربوطات شهر محمود راقی، مرکز کاپیسا رخ داده است.

به گفته‌ی او، نیروهای طالبان بر موتر حامل بستگان این نماینده‌ی پیشین مجلس تیراندازی کرده‌اند. منبع افزود که در این موتر شش نفر بودند که یکی از آنان زخمی شده‌ است.

او گفت که در میان کشته‌ شده‌ها، خواهرزاده و داماد حبیب‌الرحمان افغان نیز شامل است. به گفته‌ی این منبع، دو نفر از قربانیان، پدر و پسر هستند.

این فرد اضافه کرد که خانه‌ی حبیب‌الرحمان افغان در کاپیسا در حال حاضر در اختیار طالبان است و داماد او می‌خواست این خانه را از طالبان تحویل بگیرد.

این منبع علاوه کرد که حبیب‌الرحمان افغان با یک عضو طالبان به‌نام آغا گل خصومت دیرینه داشت و به ادعای او، قتل نزدیکان آقای افغان هم کار همین عضوی طالبان است. به گفته‌ی منبع، خانه‌ی حبیب‌الرحمان افغان نیز در کاپیسا در حال حاضر در تصرف آغا گل است.

او اضافه کرد که آغا گل در گذشته نیز چندین محافظ آقای افغان را ترور کرده است.

طالبان تاکنون در این زمینه چیزی نگفته‌اند.

لینک کوتاه
برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن