افغانستاندسته‌بندی نشده

کفش پرتاب شده به سوی حکمتیار را “۵ هزار دالر” میخرم+سند

پرتاب کفش به سوی حکمتیار در هنگام سخنرانی اش در در خطبه نماز جمعه در شهر هرات. رئیس پیشین شورای ولایتی پنجشیر گفته است که این کفش را پنج هزار دالر میخرد.

عطا محمد امیری رئیس پیشین شورای ولایتی پنجشیر خریدار کفشی به ارزش پنچ هزار دالر شده است که از سوی یک باشنده هرات به سوی گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی پرتاب شده است.

روز جمعه(۳۱ سنبله) در هنگام سخنرانی گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی یک نفر به سوی او کفش خود را پرتاب کرده بود.

یادآوری می کنیم، که امروز جمعه هنگامی که گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان در مسجد جامع هرات سخنرانی می کرد، یکتن از نمازگذاران کفش خود را به سوی او پرتاب کرد، که حالا رئیس پیشین شورای ولایتی پنجشیر این کفش را می خواهد ۵ هزار دالر بخرد.

فردی که کفش اش را بسوی حکمتیار پرتاب کرد بشناسید

گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی که از روز سه شنبه در هرات بسر می برد، روز جمعه به مسجد جامع هرات رفته و خطیب جمعه مسجد جامع هرات که قبلا از اعضای حزب اسلامی بوده ، امامت جمعه نماز را به حکمتیار وا می گذارد.

در این میان یکتن از شهروندان هرات در یک حرکت اعتراضی بسوی حکمتیار کفش پرتاب می کند که مردم هراسان شده گمان می برند که حمله انتحاری است و فرار می کنند و نماز جمعه مختل می گردد.

در خبرها ذکر شده بود که ضارب کفش فرار کرده است اما ویدیویی که از صحنه به این شبکه رسیده حکایت دارد که ضارب کفش توسط محافظان حکمتیار دستگیر و تا سرحد مرگ مورد لت و کوب قرار گرفته تا حدی که از هوش رفته است.

فرد ضارب به نیروهای امنیت ملی هرات سپرده می شود و پس از گذشت چهار ساعت بهوش می آید و اذعان می دارد که از جانب هیچکسی تحریک نشده و یک خصومت شخصی با حکمتیار داشته است.

پس از بررسی مشخص شد که وی سید عبدالواحد دادشانی دانشجوی دانشگاه خواجه عبدالله انصاری است.

این فرد پسر سید جلیل دادشانی از فرماندهان سابق حزب اسلامی از قریه دادشان هرات می باشد.

در سال های گذشته سید جلیل دادشانی در مخالفت با حکمتیار قرار می گیرد و توسط افراد حزب اسلامی به دستور شخص حکمتیار مورد لت و کوب قرار گرفته که از همان زمان قطع نخاع گردیده و در خانه بستری می باشد.

ضارب اذعان داشته است که از هیچ کشور و یا حزب و یا فرد خاصی دستور نگرفته و این اقدام وی یک تصمیم آنی بوده است.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن