اجتماعیبرگزیده های سایتتیتر یک

کودک افغان در ایران به طور رایگان جراحی شد

رسانه های ایرانی اعلام کردند که یک کودک افغانی در شیراز ایران بطور رایگان جراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری رشد، پارس تودی به نقل از رادیو دری نوشت: مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی شیراز ایران گفته است کودک تبعه افغانستان که بر اثر ابتلا به بیماری تالاسمی و کم خونی از قسمت اتصال ران و لگن دچار مشکل بود به شکل رایگان در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

«هدی لقمان زاده»مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی شیراز ایران گفت: کودک تبعه افغانستان که بر اثر ابتلا به بیماری تالاسمی و کم خونی از قسمت اتصال ران و لگن دچار مشکل بود به شکل رایگان در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این کودک ۱۲ ساله که در تهران سکونت داشت برای رفع مشکل خود به چندین پزشک در این شهر مراجعه کرد اما قادر به تأمین هزینه ۸۰ میلیون تومانی عمل جراحی خود نشد.

وی ادامه داد: ناتوانی این کودک در راه رفتن سبب شده بود که وی از ادامه تحصیل نیز باز بماند که سرانجام با طرح مشکل این کودک در شبکه‌های مجازی، این کودک موفق به ارتباط با یکی از خیریه‌ها شد و دکتر سید منیرالدین دبیری متخصص ارتوپدی پذیرفت که بدون دریافت هزینه پای این کودک را جراحی کند.

او اظهار داشت: به دنبال تقاضای دکتر دبیری، بیمارستان شهید بهشتی شیراز نیز پذیرفت هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت بستری و انجام عمل جراحی دریافت نکند.

لقمان زاده گفت: سرانجام یکی از پاهای این کودک به شکل کاملاً رایگان تحت عمل جراحی قرار گرفت و بهبود یافت.

وی افزود: این کودک یک هفته در شیراز تحت نظر دکتر دبیری بود و پس از اطمینان از موفقیت آمیز بودن عمل به او اعلام شد که در جوزای امسال برای انجام عمل بر روی پای دیگرش به بیمارستان شهید بهشتی شیراز مراجعه کند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن