افغانستانبرگزیده های سایت

یک تن به اتهام تجاوز به همسر یک سرباز در تخار بازداشت شد

مقامات امنیتی در ولایت تخار می گوید که یک فرد مسلح غیر مسئول به اتهام تجاوز به همسر یک سرباز ارتش در این ولایت بازداشت شده است.

به گزارش خبرگزاری رشد، مقامات امنیتی می گوید این مرد منان نام دارد و شب گذشته از ولسوالی خواجه‌غار این ولایت بازداشت شده است.

خلیل اسیر، سخنگوی پولیس تخار به سلام‌وطندار می‌گوید، منان پس از آن بازداشت شد که حدود دو هفته پیش یک سرباز ارتش به پولیس شکایت کرد که یک مسلح غیرمسئول با ۳ تن از افرادش به همسر او، تجاوز کرده‌اند. هرچند همدستان او هنوز بازداشت نشده‌اند.

به گفتۀ آقای اسیر، منان در حال حاضر در مدیریت مبارزه با جرایم جنایی این ولایت به سر می‌برد و قرار است پرونده‌اش به زودی به دادستانی فرستاده شود.

مرد متهم در یک نوار تصویری به جرم خود اعتراف کرده است. هرچند منان از حمایت ملاعمر، ولسوال خواجه‌غار برخور دار است و احمتال آن وجود داشت که بازداشت نشود، اما پس دست‌به‌دست‌شدن این ویدیو در صفحات اجتماعی، توسط پولیس گرفتار شد.

ولسوال خواجه‌غار در گفت‌وگو با رسانه‌ها تأیید می‌کند که منان از افراد اوست، اما می‌گوید، در صورتی که جرم‌اش به اثبات برسد، وظیفۀ نهادهای عدلی‌وقضایی‌ست تا به این پرونده رسیده‌گی کنند.

پیش از این فرد شاکی گفته بود که ولسوال خواجه‌غار، مانع بازداشت منان می‌شود.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن