برگزیده های سایت

۱۵ کارمند ربوده شده موسسه ماین پاکی در هرات آزاد شدند

ژنرال مجید روزی فرمانده پولیس هرات گفته است که ۱۵ تن از کارمندان یک موسسه ماین پاکی که روز جمعه از سوی افراد مسلح ربوده شده بودند، دوباره رها گردیدند.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ براساس معلومات فرماندهی پولیس هرات این کارمندان توسط ، افراد ملا طوفان و ملا حیدر از فرماندهان برجسته طالبان ربوده شده بودند.

گفته می شود که نیروهای امنیتی هفت تن از افراد این دو فرمانده طالبان را بازداشت کرده‌اند.

گفتنی است که روز شنبه (۱۴ حمل) مقام های محلی ولایت هرات اعلام کردند که پانزده کارمند یک سازمان ماین‌روبی از سوی افراد ناشناس در این ولایت ربوده شده‌اند.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات به رسانه ها گفته بود که این افراد عصرروز جمع (۱۳ حمل) در شاهراه هرات-اسلام‌ قلعه از سوی افراد مسلح ناشناس ربوده شدند.

آقای فرهاد گفته بود که آصف رحیمی والی هرات تیم‌های جستجو را به محل ربوده شدن این افراد اعزام کرده و از جمله ژنرال عبدالمجید روزی فرمانده پولیس هرات به آن جا رفته ‌اند.

سخنگوی والی هرات تاکید کرده بود که در این عملیات نیروهای مشترک پولیس، امنیت ملی و ارتش سرگرم جستجوی ربوده شدگان هستند.

آقای فرهاد افزوده بود که این ماین پاکان به منظور اجرای وظیفه عازم یک منطقه مرزی در شمال هرات بودند که ربایندگان سه مینی‌بوس، یک فلانکوچ و یک کامیون حامل آن‌ها را متوقف کردند و با خود بردند.

سخنگوی والی هرات خاطر نشان ساخته بود که علاوه بر عملیات جستجوی نیروهای امنیتی، از سران قومی و ریش‌سفیدان هم خواسته شده که با عاملان این آدم‌ربایی گفت‌وگو کنند.

بر اساس معلومات منبع؛ کارمندان ربوده شده این موسسه ماین پاکی همه شهروندان افغانستان و از اهالی ولسوالی کهسان ولایت هرات هستند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن