جهان

رئیس جمهوری که عاشق چیپس و پنیر است

 

با وجود اینکه همسر باراک اوباما یکی از حامیان ترویج غذای سالم است، رئیس جمهور آمریکا برای خوردن غذاهای مورد علاقه اش هرگز تعلل نمی کند.

به گزارش رشد، دیلی میل در گزارشی نوشت: “باراک اوباما،” رئیس جمهور آمریکا به هر غذایی که دلش بخواهد دسترسی دارد؛ اما تنها به تعداد محدودی از غذاها علاقه فراوان دارد و از سس مایونز و اسمارتیز متنفر است.

“رگی لاو،” مشاور و دستیار شخصی باراک اوباما در این خصوص گفت: رئیس جمهور یکی از طرفداران “سس رنچ” است؛ اما همیشه سعی می کند شامی مقوی بخورد. به نوشته دیلی میل، “میشل،” همسر باراک اوباما یکی از حامیان ترویج غذای سالم است؛ اما باراک اوباما اعلام کرده است: “آنقدر چیپس و پنیر مکزیکی “ناچو” می خورم که سس آن از چشمانم بیرون بزند.

” رگی لاو در یکی از کتابهایش نوشت: یکی از بدترین لحظات من به عنوان مشاور رئیس جمهور زمانی بود که غذای اوباما را به اشتباه حاضر می کردم. یک بار اوباما به دلیل اینکه غذای مورد علاقه اش را برایش نگه نداشتم، به شدت عصبانی شد.

رئیس جمهور گفت: “رگی، تکیتوی من رو تو خوردی؟” من در پاسخ گفتم: “قربان، فکر کردم دیگه نمیخورید. اون غذا برای سه ساعت پیش بود.” وقتی این را گفتم، رئیس جمهور با خشم فراوان به من نگاه کرد.

به نوشته دیلی میل، این درحالیست که باراک اوباما در زمان سفر از غذاهایی از جمله ساندویچ، ماهی و مرغ استفاده می کند و سیب می خورد. وی حتی سالاد نیز مصرف می کند؛ البته فقط با سس رنچ یا سرکه.

وی همچنین تا حد ممکن از خوردن سالاد در موتر خودداری می کند.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن