ولسوالی خمآب دو باره به تصرف نیروهای امنیتی در آمد

نیروهای امنیتی ولسوالی خمآبِ ولایت جوزجان را شام گذشته از نزد طالبان تصرف کردند.
رحمتالله ترکستانی، فرمانده پولیس جوزجان به رسانه ها گفته است که نیروهای امنیتی با راهاندازی عملیات هوایی و زمینی در ولسوالی خمآب، طالبان را پس زدند و ادارۀ این ولسوالی را دو باره به دست گرفتند.
آقای ترکستانی میگوید، در جریان این عملیات ۸ طالب کشته و ۴ تنشان زخمی شدند، اما در بارۀ تلفات نیروهای امنیتی جزییات نمیدهد.
به گفتۀ سخنگوی پولیس جوزجان، در حال حاضر ساختمان ولسوالی و فرماندهی پولیس، پاسگاههای خیزش مردمی و مرزی به شمول چندین روستای خمآب، به تصرف نیروهای امنیتی درآمده است.
طالبان تاکنون در این باره به رسانههای چیزی نگفته اند.
ولسوالی خمآبِ ولایت جوزجان، بامداد دیروز بدون درگیری به دست طالبان سقوط کرد، اما پس از ۱۳ ساعت عملیات، نیروهای امنیتی توانستند دو باره این ولسوالی را تصرف کنند.
