تیتر یک
تاکتیک جدید طالبان ـ این گروه به تخریب سرک ها روی آوردند
وزارت دفاع ملی کشور میگوید که گروه طالبان بخشهایی از شاهراه قندهار – ارزگان را در ولسوالی شاهولیکوت ولایت قندهار توسط تراکتور تخریب کرده است.

وزارت دفاع ملی کشور میگوید که گروه طالبان بخشهایی از شاهراه قندهار – ارزگان را در ولسوالی شاهولیکوت ولایت قندهار توسط تراکتور تخریب کرده است.
به گزارش خبرگزاری رشد، در خبرنامهای که دیروز (چهارشنبه، ۹ میزان) از سوی وزارت دفاع ملی به نشر رسیده، آمده است که طالبان این شاهراه را در ساحهی «اندلان» ولسوالی شاهولیکوت دو شب پیش تخریب کردهاند.
در خبرنامه تأکید شده است که این شاهراه از شاهراههای پررفتوآمد کشور میباشد.
وزارت دفاع ملی همچنان گفته است که جنگجویان طالبان تاکنون هزاران کیلومتر جاده و هزاران پل و پلچک را تخریب کردهاند.
این گروه اما هنوز در این مورد چیزی نگفته است.
