ورزشی

زیدان برنده جایزه توپ طلا را انتخاب کرد

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است کریم بنزما در اوج دوران ورزشی خود قرار داشته و باید برنده جایزه توپ طلا شود.

حدود ۲۴ ساعت دیگر مراسم توپ طلای نشریه فرانس فوتبال برگزار خواهد شد و بالاخره انتظار هواداران فوتبال به سر می رسد. بر خلاف بسیاری از ادوار سال های اخیر، این بار به نظر می رسد رقابت سختی بین نامزدهای دریافت این جایزه وجود دارد و لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی و کریم بنزما از نگاه کارشناسان از بالاترین بخت برای کسب رتبه اول در نظرسنجی نشریه فرانس فوتبال برخوردارند.

اما زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است کریم بنزما در اوج دوران ورزشی خود قرار داشته و باید برنده این جایزه شود. بنزما در سال های حضور زیزو روی نیمکت رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای داشته و با این سرمربی فرانسوی سه بار موفق به فتح لیگ قهرمانان نیز شد.

زین الدین زیدان گفت: “یکی از حاضران در مراسم لایق دریافت جایزه این دوره توپ طلا  بوده و نام او کریم بنزما است. این یک مقطع حیاتی برای کریم بنزما محسوب می شود. امیدوارم که او پاداش درخشش خود را بگیرد. به نظر من در حال حاضر کریم بنزما از دیگر بازیکنان در شرایط بهتری قرار دارد.”

لینک کوتاه
برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن