تیتر یک
عبدالله تا کنون با رهبران طالبان دیداری نداشته است
رئیس شورای عالی مصالحهی ملی افزود که پس از دیدار با هیأت مذاکرهکننده دولت دوباره به کابل بر میگردد، اما مذاکرات صلح در قطر ادامه مییابد.

رئیس شورای عالی مصالحۀ ملی میگوید که برنامه دیدار و ملاقات بین او و معاون سیاسی دفتر طالبان در قطر وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری رشد، عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی امروز یکشنبه (۲۳ سنبله) در یک نشست خبری در دوحه گفت که به استثنای نشست آغازین گفتگوهای میانافغانان، دیداری با رهبری گروه طالبان نداشته است.
آقای عبدالله میگوید که برنامه دیدار و ملاقات بین او و ملا عبدالغنی برادر وجود ندارد. او از جانب دیگر گفت که دیدار جداگانهای با رهبری هیأت طالبان نداشته است.
رئیس شورای عالی مصالحهی ملی افزود که پس از دیدار با هیأت مذاکرهکننده دولت دوباره به کابل بر میگردد، اما مذاکرات صلح در قطر ادامه مییابد.
