افغانستانبرگزیده های سایت

اعلام حمایت خانواده‌ شهدای حصه اول بهسود از استاد ابولحسین یاسر

خانواده شهدای ولسوالی حصه‌اول بهسود امروز در دیدار با استاد ابولحسین یاسر سرپرست حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان، حمایت‌شان را از وی اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری رشد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدی در این دیدار به نمایندگی از مجاهدین ولسوالی حصه اول بهسود، انتخاب استاد ابوالحسین یاسر را به عنوان سرپرست حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان به‌جا و عاقلانه عنوان کرد.
وی افزود: «من به نیابت از مردم شریف و مجاهدین دلیر و شهید پرور حصه اول بهسود بویژه مردم متدین عزتمند قول خویش حمایت همه جانبه و قاطعانه خویش را از حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان به سرپرستی شخصیت مجاهد و دلسوز و درد آشنایمان جناب محترم استاد یاسر اعلام می دارم».
آقای محمدی علاوه کرد: «بدون شک حزب حرکت اسلامی افغانستان از بدو تأسیس تا کنون مصدر خدمت فراوان برای کشور بوده که تاریخ گواه اسادت‌ها و مجاهدت‌های این حزب است و یکی از برازنده‌گی آن را می‌توان در دوران جهاد برحق مردم افغانستان نام برد.حرکت اسلامی افغانستان از آغاز گران جهاد بعد و مجاهدت های حزب حرکت اسلامی افغانستان و آزاد سازی ولسوالی ها و علاقه داری و برخی از ولایات کشور سبب شده تا دیگران نیز روحیه بگیرد و سنگرهای داغ را بروی کمونیست ها ایجاد کنند».
استاد ابولحسین یاسر سرپرست حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان نیز از تشریف‌آوری و اعلام حمایت آن‌ها سپاس‌گذاری نموده و گفت: «ولایت میدان وردک بهترین و نخبه‌ترین فرزندان خویش را در راه جهاد و مقاومت و دفاع از ارزش‌های اسلامی از دست داد. در تمام مناطقی که حرکت اسلامی نفوذ داشت، جوانان ولایت میدان وردک در خط نخست نبرد بودند؛ اما زمانیکه جهاد به پیروزی رسید، سران و بزرگان میدان وردک این ولایت را به باد فراموشی سپردند».
استاد یاسر خاطر نشان کرد: «ما به خاطر هماهنگی و انسجام ولایت میدان وردک، دفتر ولایتی حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان را در این ولایت تاسیس کردیم و دو تن از مجاهدین حصه اول بهسود را در شورای مرکزی حزب قبول کردیم تا با هماهنگی بیشتر در سال جدید فعالیت‌های حزب را افزایش دهیم».

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن