اجتماعیافغانستانبرگزیده های سایت

بازسازی و انکشاف ولایت های محروم در اولویت کاری حکومت!

رئیس اجرائیه حکومت می گوید که بازسازی و انکشاف ولایت های محروم در اولویت کاری حکومت قرار دارد و در سال آینده توجه بیشتر به این موضوع می شود.

به گزارش خبرگزاری رشد و به نقل از خبرنامه دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه، داکتر عبدالله عبدالله، شام دیروز (۲۰دلو) با شماری از بزرگان و متنفذین ولایت غور دیدار کرد.

در این دیدار نماینده گان ولایت غور خواستار تامین امنیت، ایجاد واحدهای اداری بر اساس ضرورت، توجه همه جانبه به برنامه های انکشافی و تقویت نیروهای مردمی برای مقابله با مخالفان شدند.

از سویی هم، داکتر عبدالله اظهار داشت که در سال آینده پروژه های انکشافی و اقتصادی بیشتر به ولایت غور اختصاص می یابد ضمن اینکه بازسازی و انکشاف ولایت های محروم در اولویت کاری حکومت وحدت ملی قرار دارد.

رییس اجراییه اظهار داشت که حکومت وحدت ملی برای حکومت داری خوب و انکشاف متوازن در تمام نقاط افغانستان مصمم و متعهد است و در نظر دارد برای تحقق این تعهد، کارهای بنیادی و زیربنایی در تمام ولایات بویژه ولایات دور دست انجام شود.

داکتر عبدالله افزود که حکومت در سال آینده پروژه های انکشافی و برنامه های اقتصادی بیشتر را در ولایت های محروم در نظر دارد.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن