اجتماعیبرگزیده های سایت

به بازماندگان شهدا، معلولین و زخمیان پولیس توجه جدی می کنیم

از مرکز تربیوی تعلیمات ساتنمنان ولایت بلخ، ۲۵۲ تن بعد از تکمیل دوره شش ماهه آموزشی به رتبه دوهم څارن اسناد فراغت بدست آوردند.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ اکرام الدین یاور معین اداری وزارت امور داخله در مراسمی که به همین مناسبت دایر گردیده بود، با اظهار خرسندی از فراغت بیش از دو صد و پنجاه تن افسران جوان از ین مرکز تربیوی گفت که این تعداد از جوانان که دارای تحصیلات بالاتر از بکلوریا و لیسانس هستند، گام دیگر در جهت بلند بردن ظرفیت و توانایی نیروهای پولیس ملی می باشند.

وی افزود که کشور و جامعه ما در این برهه حساس از تاریخ، نیاز به همچو پولیس آموزش دیده دارد.

آقای یاور گفت که این افسران آموزش دیده با آگاهی کامل از قوانین نافذه کشور، حقوق بشر و داشتن روابط، همکاری و همآهنگی با مردم می توانند مصدر خدمت بهتر به جامعه شوند.

سپس مل پاسوال عبدالرحمن (اقتاش) قوماندان مرکز تربیوی تعلیمات ساتنمنان ولایت بلخ با ابراز سپاس از تلاش استادان و مسوولین اداری مرکز تربیوی تعلیمات ساتنمنان در جهت آموزش بهتر مداومین در شش ماه گذشته، از فارغان جدید خواست تا از اندوخته های خود در عمل استفاده اعظمی نمایند.

در همین حال چند تن از اشتراک کننده گان، فراغت این تعداد از جوانان را در جهت تنفیذ بهتر قانون در کشور یک دست آورد مهم خوانده، خواستار آموزش بیشتر نیروهای امنیتی گردیدند.

همچنان اکرام الدین یاور معین اداری وزارت امور داخله در جریان سفر خود به ولایت بلخ در یک نشست ویژه با شماری از قوماندانان و مسوولین امنیتی ولایات شمال کشور، به پرداخت به موقع حقوق شهدا و معلولین تاکید ورزید.

در این نشست معین اداری وزارت امور داخله گفت که این وزارت متعهد است تا به بازماندگان شهدا، معلولین و زخمیان منسوبین پولیس توجه جدی مبذول نماید.

معین اداری وزارت امور داخله همچنان با تاکید بر ساده سازی پروسیجر اداری وثیقه ی شهدا به مسوولین مربوطه دستور داد تا در این زمینه جدا توجه نمایند.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن