اخبار کوتاه

بُرد شیرین ریال‌مادرید و توقف تلخ بارسلونا

 

 

 

شب گذشته دو تیم پُر طرفدار دنیای فوتبال، ریال مادرید و بارسلونا به مصاف حریفان خود رفتند؛ اما این مسابقات با پیروزی شیرین ریال مادرید و توقف تلخ بارسلونا به پایان رسید.

به گزارش رشد، ریال مادرید با هتریک رویایی رونالدو با نتیجه سه بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست داد و بارسلونا در برابر مالاگا در نبود مسی و سوارز مساوی کرد.

سفید پوشان ریال با ارایه بازی دیدنی و برنامه ریزی شده، سه امتیاز شیرین این مسابقه را کسب کردند و فاصله خود را بارسلونا را به چهار امتیاز رساندند.

شاگردان زیدان بازی را هجومی و خوب آغاز کردند؛ اما در دقیقه یازده، این مهمان بود که به فرصت گول‌زنی دست یافت؛ اما با واکنش خوب دروازه بان این فرصت از دست رفت.

در ادامه‌ی بازی ریالی‌ها در تلاش رسیدن به گول بودند تا سرانجام در دقیقه ۲۳ بازی، قفل دروازه‌ی اتلتیکو شکست و ریال به گول رسید.

شوت زیبای رونالدو به بازیکن حریف برخورد کرد و با اندکی تغییر جهت، دور از دسترس دروازه‌بان در داخل دروازه‌ی اتلتیکو قرار گرفت.

در نیمه‌ی دوم اتلتیکو تلاش کرد تا نتیجه را مساوی کند؛ اما باز هم در دقیقه‌ی ۷۱ رونالدو گول دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

خطای ساویچ روی رونالدو، یک ضربه پنالتی نصیب ریال کرد که خود رونالدو آن را برخلاف جهت حرکت اوبلاک، وارد دروازه کرد.

بازیکنان اتلتیکو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر شدت حملات شان اضافه کردند اما این ریال بود که در دقیقه ۷۷ به گول رسید تا نتیجه سه بر صفر شود و بازی به پایان برسد.

بارسا و مالاگا

بارسلونا در حالی به مصاف مالاگا رفت که مهمترین بازیکنان خود مانند مسی، سوارز، اینیستا و اومتیتی را در ترکیب خود نداشت.

انریکه، مربی تیم بارسلونا ترکیب خط حمله خود را با نیمار، آردا و آلکاسر ترتیب کرد؛ اما نتوانست نتیجه خوبی بگیرد.

بازی را آبی اناری‌ها با قدرت و هجومی آغاز کردند؛ اما در مقابل مالاگا تنها به دفاع پرداخت و اجازه کار مهمی را به بازیکنان بارسا نداد.

پس از چند حمله نصفه و نیمه مثل شوت نیمار که به کنار دروازه برخورد کرد، بارسلونا با ضربه سر پیکه می توانست قفل دروازه مالاگا را بشکند؛ اما ضربه او به تیر برخورد کرد.

کمی بعد دنیس سوارز بیرون محوطه جریمه فرصت خوبی برای گولزنی داشت اما ضربه او بی دقت بود و با فاصله به بیرون رفت.

تیم بارسلونا بارها موقعیت گول‌زنی کسب کرد؛ اما با بی تجربه‌گی بازیکنان و دفاع سنگین مالاگا همه این فرصت‌ها بی نتیجه باقی ماند.

سرانجام داور بازی ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. دقیقه ۹۴ بازی نیمار با ضربه سر از فاصله چند متری می توانست کار مالاگا را تمام کند اما کامنی با واکنش استثنایی توپ را به کرنر فرستاد تا در نهایت این بازی با تساوی بدون گول به اتمام برسد.

همچنین باید اشاره داشت که مالاگا با اخراج خوانکار در دقیقه پایانی، بازی را ۹ نفره تمام کرد.

بر بنیاد این بازی‌ها، ریال مادرید در مقام نخست جدول و بارسلونا با چهار امتیاز اختلاف در درجه دوم قرار دارد.

 

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن