برگزیده های سایتجهانچندرسانه ای

خلوت رمضانی روحانی پاکستان با یکی از زیبارویان

صحنه‌هایی از خلوت و تصویرهای سلفی یکی از روحانیان پاکستان که گفته می‌شود پیش از این در افغانستان جهاد را فرض دانسته، با یک زیباروی پاکستانی، در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی را ایجاد کرده‌است.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ این عالم دینی پاکستان تصویرها و هم‌چنان ویدیوی کوتاهی از او در شبکه‌های اجتماعی به نشر رسیده که نشان می‌دهد با یکی از زیبارویان پاکستانی خلوت کرده‌است.

در ویدیوی کوتاه و تصویرهای دوگانه‌یی که از مولوی عبدالقوی، این عالم دینی پاکستان با دختر مشهوری به نام قندیل بلوچ در شبکه‌های اجتماعی به نشر رسیده این ملا را در ماه رمضان در کنار زیباروی پاکستانی نشان می‌دهد؛ در حالی‌که از دید اسلام در ماه رمضان حتا دیدن به چهرۀ دختران و خانم‌ها حرام است و روزه را مکروه می‌کند.

در تصویرها و ویدیو مفتی عبدالقوی با چهرۀ خودمانی و بشاش، شانه به شانه و در کنار قندیل بلوچ که کلاه عبدالقوی را نیز به سر کرده و لباس تحریک‌کننده‌یی با بازوهای برهنه به تن دارد، دیده می‌شود.

مفتی عبدالقوی پس از واکنش‌ها جیونیوز گفته‌است دختر از او خواسته تا دیداری داشته باشند و در این جریان کلاهش را به سر کرده، در حالی که مصروف حرف‌زدن در تلفن بوده عکس سلفی گرفته‌است.

اما خانم بلوچ این اظهارات او را رد کرده و گفته نیاز نمی‌داد که به خاطر ملاقات با این ملای پاکستانی از او درخواست نماید.

او در گفت‌گو با شبکه‌های پاکستانی گفته که در حقیقت مفتی عبدالقوی از او دعوت کرده و برایش گفته‌است می‌خواهد پیش از افطار به چهره‌اش خیره شود و روزه را با مهتاب رویش افطار نماید.

در همین حال ملای پاکستانی ادعا کرده که این دختر را به راه راست دعوت کرده و از او خواسته تا در رمضان نماز بخواند.

این در حالی‌ست که پاکستان به مرکز فتواهای مشروعیت جهاد و تشدید جنگ علیه مردم و حکومت افغانستان تبدیل شده‌است.

گفته می‌شود مولوی عبدالقوی پیش از این فتوا داده که جنگ علیه مردم افغانستان فرض است؛ درست فتوایی که دیگر ملاهای پاکستان به شمول مولوی فضل‌الرحمان بارها صادر کرده‌اند.

سال گذشته نیز طاهر اشرفی، رهبر شورای علمای پاکستان که پیش از آن نیز به سرنوشت مشابه سردچار شده بود، در حالی که مست بوده با بوتل‌های شراب در موترش از سوی پولیس پاکستان گرفتار و زندانی شده بود.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن