برگزیده های سایتجهان

داعش به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸حمله می کند

اداره فدرال پولیس جنایی آلمان درباره خطر حملات تروریستی داعش به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ که در روسیه برگزار می‌شود هشدار داد.

نشریه “فوکوس” آلمان نوشت: اداره فدرال پولیس جنایی آلمان درباره وقوع حملات تروریستی در مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه هشدار داد.

نشریه “بیلد” آلمان با استناد به یک سند محرمانه گزارش داد که در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه بخصوص از طرف تروریسم اسلامی افراطی خطر بالایی وجود دارد.

در این گزارش ساختارهای اسلامی افراطی در بعضی بخش های روسیه و شمار بالای مبارزان داعش از روسیه در مناطق بحرانی به عنوان دلیلی بری این پیش بینی و هشدار درباره حملات تروریستی مطرح شده است.

تروریسم داعش بخصوص از اواسط اکتبر سال گذشته میلادی به صورت روزافزون جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۸ را مورد توجه خاص خود قرار داده است.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ ماه جوزا الی ۲۴ سرطان ۱۳۹۷ در شهر های میزبان مسابقات کشور روسیه برگزار می گردد.

جام جهانی فوتبال۲۰۱۸ روسیه بزرگترین، منحصربه فرد ترین و همچنین پربیننده ترین رویداد جهان در سال ۲۰۱۸ خواهد بود که توجه افراد بی شماری را از طرفداران رویدادهای ورزشی گرفته تا فعالان دنیای تجارت، از اقصی نقاط کره زمین به خود جلب می کند.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، بیست و یکمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال فوتبال است که برای اولین بار در شرق اروپا و در کشور روسیه برگزار خواهد شد. این بار پهناورترین کشور دنیا میزبان این مسابقات خواهد بود.

حملات تروریستی داعش در این رویداد مهم جهانی می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن