افغانستانبرگزیده های سایتچندرسانه ای

دفتر شورای ولایتی حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان در میدان وردک افتتاح شد+عکس

دفتر شورای ولایتی حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان امروز( یک شنبه  ۱۹ جدی) طی یک مراسم خاص با حضور اعضای شورای رهبری حزب، مقامات دولتی، بزرگان قومی و دهها تن از اهالی میدان وردک در ولسوالی “حصه اول بهسود” افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رشد، بسم الله کامران رئیس تشکیلات حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان در این محفل، ضمن یاد کرد همکاری های گسترده مردم ولسوالی بهسود با حزب حرکت در سالهای جهاد و مقاومت، از نقش تاثیر گذار مردم این خطه در پیشبرد جهاد سخن گفت.

رییس تشکیلات حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان همچنین در بخشی از سخنان خود گفت که این حزب، در طول چهار دهه گذشته، همواره یکی از جریان های سیاسی تاثیر گذار در تحولات افغانستان بوده و این تاثیر گذاری، ثمره همکاری های مداوم هواداران حزب با مسئولین مجموعه بوده است.

اقای کامران ضمن اتحاف دعا به روح ستر جنرال سید حسین انوری رهبر فقید حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان تاکید کرد که این حزب در شرایط کنونی و تحت سرپرستی استاد ابوالحسین یاسر همچون زمان مرحوم انوری به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: توسعه فعالیت های حزبی در ولایات مختلف و از جمله میدان وردک یکی از اولویت های حزب حرکت اسلامی مردم است و افتتاح دفتر ولایتی این حزب در بهسود نیز با همین رویکرد صورت می گیرد.

در بخش دیگری از این مراسم، شیخ حسین سلطانی رئیس دفتر شورای ولایتی حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان در میدان وردک گفت: اعضای حزب در ولسوالی های مختلف میدان وردک، آمادگی دارند تا تحت رهبری استاد ابوالحسین یاسر، تمام فعالیت های تشکیلاتی خود را منسجم نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد که افتتاح دفتر حزب حرکت اسلامی مردم در بهسود، بتواند در رفع مشکلات مردم و ایجاد یک سازماندهی قوی میان آنها موثر واقع شود.

آقای سلطانی، دفتر حزب حرکت اسلامی مردم در میدان وردک را محلی برای حضور پرجنب و جوش جوانها و بهره گیری از تجارب مو سفیدان در جهت ارائه خدمات به مردم دانست و از همه مردم خواست با تمام توان خود برای عملیاتی شدن برنامه های حزب وارد صحنه شوند.

در پایان این محفل، دفتر حزب به صورت رسمی به وسیله اعضای شورای رهبری، اعضای شورای ولایتی میدان وردک، ولسوال بهسود و سایر مقامات محلی و در حضور جمع کثیری از مردم منطقه افتتاح گردید.

عبدالباری خلیلی

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن