اجتماعیافغانستانبرگزیده های سایتچندرسانه ای

مژده به کاربران فیس بوک، آیا دوست دارید پول به دست بیاورید؟

بر اساس گزارش‌ها از دنیای فن‌ آوری، شرکت فیس بوک برنامه دارد که به زودی به کاربرانش اجازه دهد که از طریق ویدیوهایی که در آدرس فیس بوک‌شان پخش می‌کنند، پول به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری رشد، این گزینه که هم اکنون در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، به گونه‌ی خواهد بود که در میان ویدیوهای پخش شده اعلان‌های بازرگانی ظاهر می‌شود و کاربر از طریق همین اعلان‌ها می‌تواند پول به دست بیاورد.

ویب سایت بی‌بی‌سی به نقل از یک کارشناس فن آوری نوشته است که این گزینه نخست به ناشران حرفه‌ای فیس بوک فعال خواهد شد.

گفته می‌شود که ناشران حرفه‌ای فیس بوک خواهند توانست که ۵۵ درصد از درآمد این اعلان‌ها را به دست بیاورند، اما شرکت فیس بوک در این مورد ابراز نظر نکرده است.

کارشناسان گفته‌اند: “شرکت‌های اعلان‌دهنده از این اقدام فیس بوک استقبال کرده‌اند و علاقه‌مند به فعال‌ شدن آن هستند.”

بی بی سی به نقل از یک کارشناس نوشته است: “فکر نمی‌کنم که این اعلان‌ها در جریان دیدن یک ویدیو به کاربران مزاحمت ایجاد کند و این موضوع مربوط به فیس بوک می‌شود که اجازه دهد اعلان کوتاه مدت باشد یا طولانی مدت؛ به طور مکمل ظاهر شود یا در بخشی از صفحه‌ی ویدیو.”

سال گذشته شرکت فیس بوک اعلام کرده بود که بعضی از ویدیوها حتا از میزان تخمین شده بیشتر از سوی کاربران دیگر دیده شده است.

ظاهرن این اقدام فیس بوک پس از آن آغاز شده است که این شرکت متوجه‌ی علاقه‌ی‌ بیش از حد کاربرانش به دیدن ویدویی‌های فیس بوکی شده است.

حدود یک ماه پیش این شرکت اعلام کرده بود که کاربران در آینده‌ی نزدیک می‌توانند که رادیو را از طریق آدرس‌های فیس بوک‌شان گوش بدهند.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن