اخبار کوتاهافغانستانجهان

پدر و مادر یک جوان شیعه

پدر و مادر یک جوان شیعه به نام محمد مهدی معروف به شجاع که توسط تفنگداران نظامی ۱۶ ماه قبل بازداشت شده بود، گفتند: ۱۶ ماه قبل فرزند ما توسط نظامیان بازداشت شد ولی از وی هیچ خبری نداریم؛

پدر و مادر یک جوان شیعه بنام محمد مهدی معروف به شجاع که توسط تفنگداران نظامی ۱۶ ماه قبل بازداشت شده بود در کنفرانس خبری در خانه رسانه شهر کراچی اعلام کردند : ۱۶ ماه قبل تفنگداران نظامی فرزند ما محمد مهدی را بازداشت کردند، ولی تاکنون ما از او هیچ خبری نداریم، آنها تاکنون به ما اجازه ملاقات با وی را نداده اند.

پدر و مادر این جوان شیعه از نخست وزیر آقای نوازشریف، فرمانده ارتش ژنرال راحیل شریف، وزیر کشور چودری نثار علی خان، سر وزیر ایالت سند، سید مراد علی شاه، رئیس قوه قضائیه ایالت سند، فرمانده تفنگداران نظامی میجر ژنرال بلال اکبر خواسته اند، فرزند وی را از بازداشت نظامیان آزاد کنند.

مادر این جوان درحالی که گریه می کرد، از رهبران سیاسی و نظامی کشور خواسته است فرزند وی محمد مهدی را که ۱۶ ماه قبل از منطقه رضویه سوسایتی شهر کراچی بازداشت کرده بودند و تاکنون از وی هیچ خبری ندارند، آزاد کنند و به ما بگویند وی را به چه جرمی بازداشت کرده اند؟

تفنگداران نظامی، مطابق کدام قانون تا به امروز او را در زندان نگه داشته اند. این درحالی است که نظامیان نمی توانند حتی مطابق قانون فوق العاده بیش از ۹۰ روز یک نفر را در زندان خود نگه دارند.

پدر این جوان آقای جعفر مهدی از رهبران نظامی و سیاسی کشور خواسته است فی الفور فرزند من را آزاد کنید.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن