اخبار کوتاه

وداع بارسلونا از لیگ قهرمانان فوتبال اروپا

در دو بازی حساس دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته اتلتیکو مادرید در خانه ۲ بر صفر بارسلونا را شکست داد و بایرن مونیخ در پرتگال به تساوی ۲ بر ۲ مقابل بنفیکا دست یافت.

به گزارش رشد؛ آنتوان گریزمان بود که دروازه ی ترشتگن را با ضربه سر در دقیقه ۳۶ و از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۶ باز کرد.
تیم های اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار مقابل حریفان با نتایج ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند و به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.
بارسایی ها یا مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برای صعود به نیمه نهایی شانس بیشتری داشتند، از ادامه رقابت های لیگ قهرمانان حذف شدند.
اتلتیکومادرید و بارسلونا در حالی در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به دیدار یکدیگر رفتند که کاتالان ها در بازی رفت در نیوکمپ ۲ بر ۱ شاگردان سیمیونه را شکست داده بودند .
آبی اناری پوشان در این بازی تنها با یک مساوی هم به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود میکردند اما این آنتوان گریزمان بود که دروازه ی ترشتگن را با ضربه سر در دقیقه ۳۶ و از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۶ باز کرد.
در ادامه بازی دو تیم خوب کار کردند هر چند آبی اناری ها توپ و میدان را در دست داشتند ولی راهی به دروازه نداشت.
بنفیکا ۲ – ۳ بایرن مونیخ
در بازی همزمان شب گذشته دو تیم بایرن مونیخ و بنفیکا در ورزشگاه استادیو دا لوز به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید و بایرن جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.
بایرن بازی را هجومی شروع کرد اما بر خلاف جریان بازی این بنفیکا بود که در دقیقه ۲۷ توسط رائول خیمنز به گل رسید. برتری بنفیکا فقط ۱۱ دقیقه دوام آورد و آرترو ویدال دقیقه ۳۸ بازی را به تساوی کشید و بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.
در نیمه دوم بایرن برتری خود در زمین را حفظ کرد و توانست با هوشیاری توماس مولر در دقیقه ۵۲ به گل دوم دست پیدا کند، در ادامه بازیکنان بنفیکا برای جبران گل خورده به آب و آتش زدند و در نهایت تالیسکا در دقیقه ۷۶ با یک ضربه ایستگاهی زیبا بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه هر دو تیم تلاش هایی برای به ثمر رساندن گل برتری انجام دادند ولی بازی با همین نتیجه به پایان رسید و بایرن توانست در مجموع ۲ بازی برتری خود را به بنفیکا تثبیت کند و خود را در جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان قرار دهد.
روز جمعه ۲۷ حمل از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت کابل قرعه کشی مرحله نیمه نهایی در شهر نئون سویس برگزار می شود.

 

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن